Η οικονομική κρίση δεν κάνει διακρίσεις, το είδαμε εξάλλου και στο Μονακό όπου η λάμψη των περασμένων ετών φάνταζε σαν μακρινή ανάμνηση. Σύμφωνα με το Bloomberg η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να παγώσει την παραγωγή αφού, τόσο οι πωλήσεις όσο και οι παραγγελίες κινητήρων από την «αδερφή» εταιρία Maserati έχουν μειωθεί περισσότερο από 50% σε σχέση με το 2008 (9.000 κινητήρες το 2009 – 4.500 κινητήρες το 2008).
Σύμφωνα με τον Stefano Lai, η Ferrari είναι διατεθειμένη να καταβάλει το bonus με την προϋπόθεση ότι θα γίνουν δεκτές οι περικοπές των θέσεων εργασίας ενώ ο Giordano Fiorani, πρόεδρος της ένωσης των εργαζομένων της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε ότι: » Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τις προσωρινές απολύσεις και την αναδιάρθρωση των μισθών αφού όντως υπάρχει μείωση της παραγωγής, αλλά δεν καταλαβαίνουμε την σκληρότητα της διοίκησης.»
O Fiorani δήλωσε ότι ο αρχικός στόχος που είχε θέσει η εταιρία για το 2010 ήταν στις 20.000 πωλήσεις αλλά ο στόχος αυτός έπεσε στις 11.000, δήλωση που την διέψευσε κατηγορηματικά ο Stefano Lai ο οποίος δήλωσε ότι η Ferrari ποτέ δεν είχε θέσει ως στόχο τις 20.000 πωλήσεις για το 2010 αλλά γύρω στις 6.000, παρόμοια με τα περσινή παραγωγή. Τέλος ο Lai δήλωσε ότι θα χαθούν ορισμένες θέσεις εργασίας αφού θα ανατεθούν πολλές εργασίες σε εξωτερικούς συνεργάτες ενώ μέρος του προσωπικού θα βγει με εθελούσια έξοδο σε πρόωρη συνταξιοδότηση. Η Ferrari το 2009 πούλησε 6.294 αυτοκίνητο, ενώ τα καθαρά κέρδη της εταιρίας το πρώτο τρίμηνο του 2010 έπεσαν κατά 28% σε σχέση με το 2009 σε €39 εκατομμύρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου