Recent Posts

Τελος στις φημες και στα παπαγαλακια θελει να βαλει ο Γιωτης


Παρα πολυ ενδιαφερουσα ηταν η σημερινη συνεντευξη μας με τον Κωστα Γιωτη.
Στηριξη δεχομαι απο παντου ακομα και απο το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ
Μην πιστευετε στα πηγαδακια.Εχω ομαδα αλλα οτι εχω να πω το λεω μονος μου.Μονο εγω εκπροσωπω τον εαυτο μου.
Ολοι γνωριζουν ποιος ειμαι και τι κομμα πιστευω αλλα εδω πανω απ'ολα η Κορινθος.
Εχω ετοιμο συνδιασμο και τον εμπλουτιζω συνεχως 150 ατομων.
Κανω καλεσμα στις γυναικες και στα νεα παιδια να συμμετασχουν.
Ειναι τιμη μου να εχω πρωην δημαρχους στο συνδιασμο.Το θεωρω προτερημα του συνδιασμου.
Στις εκλογες ο κοσμος κρινει ποιος θα ειναι στο δημοτικο συμβουλιο.Οποιος δεν τους κανει ας μην τους ψηφισουν.
Δε μπαινω σε καλπη δε στελνω αιτηση για χρισμα.Αυτοι ειμαστε και οποιος θελει ας μας στηριξει.Ολα ειναι καλοδεχουμενα και θα κατεβω με το συνδιασμο μου ανεξαρτητωως κομματων.
Ο συνδιασμος θα ειναι κατα 80% ατομα που δεν εχουν πολιτευτει στο παρελθον και το 20% με εμπειρα στελεχη.
Ηταν καποια απο τα πιο σημαντικα αποσπασματα της συνεντευξης.