Διάβασα στο ρεπορτάζ του Πολίτη ότι η πλευρά του Λιμενικού Ταμείου λέει ότι από την εμπορική δραστηριότητα του λιμανιού ζουν 600 οικογένειες. Η κ. Κοντονή της εταιρείας Φύρκο και ο κ. Κανέλλος της μεταφορικής εταιρίας λένε ότι εφόσον κλείσει το λιμάνι οδηγούνται σε κλείσιμο.
Κατανοώ πλήρως αλλά ρωτάω : Είναι αίτημα όλων των δημοτικών παρατάξεων να σταματήσει η εμπορική λειτουργία και το λιμάνι να γίνει τουριστικό. Πως γίνεται να υπάρχει ένα καθολικό αίτημα κατάργησης του εμπορικού χαρακτήρα του λιμανιού εις βάρος των 200 επιχειρήσεων που ακούγεται ότι ζουν από το λιμάνι ?
Πως γίνεται να υπάρχει καθολική αποδοχή της άποψης ότι οι νταλίκες δε προσφέρουν στη πόλη αλλά την ώρα που πάει να κλείσει το λιμάνι να ακούγονται φωνές ότι θα πεινάσει η πόλη και θα καταστραφούν 600 οικογένειες ?
Είναι προφανές ότι δεν κλείνει σε μία νύχτα ένα λιμάνι εθνικής σημασίας. Η συζήτηση για τη γέφυρα της Αποστόλου Παύλου έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Κανείς δεν έκανε τίποτα, κανείς δεν πρότεινε τίποτα γιατί όλοι θεωρούσαν δεδομένο ότι η Κόρινθος είναι η πόλη της νταλίκας και ότι οι δρόμοι της Κορίνθου είναι πάντα ανοιχτοί για τις νταλίκες.
Αποδεικνύεται ότι η άποψη περί μελέτης της χρήσης του λιμανιού είναι άκρως απαραίτητη για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Η άποψη περί τουριστικού λιμανιού φαίνεται ότι βρίσκει αντίθετες 600 οικογένειες και αρκετές επιχειρήσεις. Δεν ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσει το τοπίο ? Είναι απαραίτητες οι νταλίκες, ναι ή όχι ? Οι αντιδράσεις των επιχειρήσεων δείχνουν ότι τόσο η άποψη για μεταφορά του λιμανιού όσο η άποψη για κατασκευή μαρίνας δεν βρίσκουν ανταπόκριση.
Δυστυχώς το ρεπορτάζ δεν περιλαμβάνει τις απαντήσεις της κ. Κοντονή και του κ. Κανέλλου σε ένα απλό ερώτημα : Αν η πόλη αποφασίσει να φτιάξει τουριστικό λιμάνι σε 5 χρόνια, τι θα κάνετε ? Το ρεπορτάζ δεν περιλαμβάνει απαντήσεις του κ. Κασίμη στο ερώτημα : βάση ποιων στοιχείων προτείνατε μαρίνα και γιατί αγνοήσατε τη Φύρκο και τις 600 οικογένεις ? Το ρεπορτάζ δεν περιλαμβάνει απάντηση του κ. Γιώτη στο απλό ερώτημα : γιατί αγνοήσατε 600 οικογένειες όταν προτείνατε τη μεταφορά του λιμανιού στο Σαρωνικού ?
Είτε λέγονται εργαζόμενοι είτε λέγονται εταιρίες μεταφορών και βιομηχανίες, υπάρχουν συμφέροντα και δεν είναι κακό. Συμφέροντα σημαίνει επιχειρείν, ανάπτυξη και δουλειές. Συμφέρον είναι και η τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Μήπως πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε όλα αυτά ?
Μερικες αποριες για το λιμανι απο το Λαμπρο Κωσταρα
10:34 π.μ.
Θύμιος Τσαρμπός
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου